تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
10

«دزفول من» برای مردم و شهر مقاوت

  • کد خبر : 15184
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹
«دزفول من» برای مردم و شهر مقاوت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، وحید تاج خواننده دزفولی کشورمان به مناسبت چهار خرداد روز دزفول موزیک ویدئو «دزفول من» را منتشر کرد. وی در توضیحات این قطعه نوشته است: دزفول برای من در چهار خرداد خلاصه نمی شود این اثر را صرفا برای مردم ساختم‌ و خواندم مردمی که رنج ها کشیده اند مردمی […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، وحید تاج خواننده دزفولی کشورمان به مناسبت چهار خرداد روز دزفول موزیک ویدئو «دزفول من» را منتشر کرد.

وی در توضیحات این قطعه نوشته است:

دزفول برای من در چهار خرداد خلاصه نمی شود این اثر را صرفا برای مردم ساختم‌ و خواندم مردمی که رنج ها کشیده اند مردمی که داغ دیده اند مادران و پدرانی که جوان از دست داده اند
همانهایی که برای رهایی ِ وطن ، رستم وار سینه ستبر کردند و جنگیدند
امیدوارم حال ِ این روزهای وطن خوب شود

 

خواننده و آهنگساز این اثر: وحید تاج، شاعر : روشن سلیمانی ،نوازندگان : نی : حسین قاسم زاده، کمانچه :مهرداد ناصحی و علیرضا دریایی، عود : صابر سوری، تار : امیر علی لطفی، سنتور : آریا امینی ، بم تار : شیدا دباغی، تنبک و ضرب زورخانه : بردیا امینی،دف : نیما حدادی، سرنا و دهل : احسان عبدی پور، خوانندگان کر : مهرداد ناصحی و صابر سوری،ناظر ضبط : وحید تاج و ضبط صدا و میکس و مسترینگ : حسن خدایی نیا.

چهارم خرداد سالروز مقاومت مردم قهرمان دزفول در برابر موشک باران عراق در زمان دفاع مقدس، موجب شد این تاریخ به نام روز ملی مقاومت و پایداری در تقویم ثبت شود.
این شهر در دوران جنگ بارها مورد هجوم و موشک‌باران رژیم عراق بود تا آنجا که آن را با نام شهر موشک‌ها یاد کرده‌اند.

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=15184

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.