تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
13
محمدرضا علیزاده

ساماندهی انجمن‌های هنری کرمان در حال انجام است

  • کد خبر : 17456
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶
ساماندهی انجمن‌های هنری کرمان در حال انجام است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: انجمن های سه‌گانه هنری، موسیقی، نمایش و تجسمی این استان در قالب ساختار جدید در حال ساماندهی هستند.

به گزارش خبرگزاری شنو، محمدرضا علیزاده روز شنبه پیرامون ساماندهی انجمن‌های هنری کرمان افزود: طی سه سال گذشته معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موضوع ساماندهی اساسنامه ها و ساختار انجمن های فرهنگی و هنری را در دستور کار قرار داده اند که در سال ۹۹ ساماندهی به استان ها نیز ابلاغ شد.

وی تصریح کرد: برنامه ریزی شد تا انجمن های سه گانه موسیقی، نمایش و تجسمی در ساختار جدید فعالیت خودشان را ادامه دهند و ساماندهی آنها توسط هیئت موسس انجمن ها انجام شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ادامه داد: در همین راستا در استان کرمان این ساماندهی در خصوص انجمن نمایش آغاز شده و در حوزه انجمن هنرهای تجسمی نیز فرایند کار در دست اجرا است.

وی تاکید کرد: بر روی اساسنامه های جدید کار کارشناسی انجام و توسط هیات رسیدگی به وضعیت فرهنگی تدوین شده است.

علیزاده اظهار داشت: در رابطه با انجمن موسیقی نیز برخی از اعضای هیات مدیره نقطه نظارتی داشتند که به تهران هم منعکس شده است، اما این نظرات مانع ساماندهی انجمن موسیقی نیست.

وی افزود: در راستای ساماندهی انجمن موسیقی استان کرمان، هیات موسس انتخاب شده تا فرایندهای بعدی با سرعت بیشتری انجام شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به استعفای رئیس انجمن موسیقی استان کرمان گفت: استعفای وی توسط هیات مدیره این انجمن پذیرفته شده و فرد دیگری بزودی به عنوان جایگزین معرفی خواهد شد.

انتهای خبر/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=17456

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.