تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
11

شخصیت شما در موسیقی مورد علاقه تان پنهان شده است

  • کد خبر : 17836
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
شخصیت شما در موسیقی مورد علاقه تان پنهان شده است
شاید اینطور بنظر برسد که موسیقی مورد علاقه شما تنها نشان دهنده احساسات تان است در حالی که موسیقی می تواند درباره شخصیت شما حرف بزند.

به گزارش خبرگزاری شنو، شاید اینطور بنظر برسد که موسیقی مورد علاقه شما تنها نشان دهنده احساسات تان است در حالی که موسیقی می تواند درباره شخصیت شما حرف بزند.

شخصیت شما در موسیقی مورد علاقه تان پنهان شده است
موسیقی یکی از مهم ترین ابزارهایی است که انسان ها احساسات خود را با آن بروز می دهند و به نوعی همدلی و همراهی در آن نهفته است.

نوع موسیقی انتخابی شما ریشه در احساسات تان دارد و احساسات شما نیز رابطه مستقیمی با شخصیت تان دارد. موسیقی مورد علاقه شما می تواند زوایای پنهانی از شخصیت شما را برملا کند.

تحقیقات انجام شده توسط روانشناسان جیسون رنتفرو، سام گاسلینگ نشان داده است که دانستن نوع موسیقی ای که به آن گوش می دهید در واقع می تواند منجر به شناسایی دقیق شخصیت شما شود.

موسیقی

لازم به ذکر است این تحقیق تنها در یک رشته مطالعه منتشر شده است و تحقیقات و مطالعات مختلفی بر روی آن انجام شده است و به تایید نهایی نرسیده است.

پاپ
طرفداران پاپ برونگرا و صادق هستند. افراد سخت کوش و با عزت نفس بالایی هستند و کمتر در معرض ناراحت شدن قرار می گیرند و خلاقیت کمتری دارند.

راک
برعکس تصویر خشنی که از موسیقی راک نشان داده شده است محققان دریافته اند که طرفداران این نوع از موسیقی معمولا افرادی آرام و خلاق هستند اما اغلب درونگرا اند و عزت نفس پایین تری دارند.

کلاسیک
دوستداران موسیقی کلاسیک معمولا دارای شخصیت درونگرا هستند اما با خود و دنیای اطرافشان احساس راحتی بیشتری می کنند و از خلاقیت و عزت نفس خوبی برخوردار هستند.

شخصیت

کانتری
طرفداران موسیقی کانتری عموما افرادی برونگرا و سخت کوش هستند و شخصیت محتاط دارند و به شدت در کارهای خود محافظه کار هستند.

رپ
علیرغم این کلیشه که نشان می دهد افرادی که موسیقی رپ را دوست دارند افرادی تهاجمی و خشن هستند، محققان هیچ پیوندی در این بین یافت نکرده اند. این افراد عزت نفس بالایی دارند و علاقه مند به برقراری ارتباط هستند.

جاز
دوست داران این سبک از موسیقی افرادی برون گرا با عزت نفس بالا هستند. آن ها علاوه بر هوش زیاد، بسیار خلاق نیز هستند و در موقعیت های اجتماعی به راحتی ارتباط برقرار می کنند.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=17836

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.