تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
17

مروری بر تازه های شنیداری

  • کد خبر : 16622
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
مروری بر تازه های شنیداری

به گزارش سرویس انتشار خبرگزاری شنو، ماکان بند، احسان پایا، سروش فرهمند و بابک جهانبخش؛تازه‌ترین آثار خود را منتشر کرده‌اند.  این آثار در این گزارش تقدیم حضورتان می‌شود. ماکان بند_واقعی قطعه جدید ماکان بند به نام «واقعی» منتشر شد. روهام هادیان و امیر مقاری این آهنگ را خوانده اند. آهنگساز: یاشار خسروی، تولید: میلاد اکبری و […]

به گزارش سرویس انتشار خبرگزاری شنو، ماکان بند، احسان پایا، سروش فرهمند و بابک جهانبخش؛تازه‌ترین آثار خود را منتشر کرده‌اند.  این آثار در این گزارش تقدیم حضورتان می‌شود.

ماکان بند_واقعی

قطعه جدید ماکان بند به نام «واقعی» منتشر شد. روهام هادیان و امیر مقاری این آهنگ را خوانده اند. آهنگساز: یاشار خسروی، تولید: میلاد اکبری و امیرعلی نیکزاد تهیه شده در استدیو آوازی نو.

احسان پایا_گل سر

(گل سر) جدیدترین اثر احسان پایابا مجوز از وزارت فرهنگ ‌و ارشاد اسلامی منتشر شد.شعر و‌ملودی این کار از نیما معین و تنظیم کار از علی بیات . نشر از موسسه فرهنگی هنری آوای دوران.

سروش فرهمند_محکوم

محکوم تازه ترین اثر سروش فرهمند منتشر شد. ترانه و ملودی علی دیباج میکس و مستر: اشکان عرب و گیتار بهروز میرزایی.

بابک جهانبخش_نگم برات

نگمم برات تازه ترین اثر خوانندخه پرطرفدار کشورمان بابک جهان بخش است. ترانه آنرا مهدی ایوبی، آهنگسازی و تنظیم: پوریا متابعان و میکس مسترینگش را هومان آزما انجام داده اند.

 

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=16622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.