تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
6

نماهنگ «بدر توس» تماشایی شد

  • کد خبر : 16101
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
نماهنگ «بدر توس» تماشایی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو،، در آستانه میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) نماهنگ «بدر توس» توسط گروه هم‌آوایی بین‌المللی «الغدیر» تهران منتشر شد. قطعه بدر توس هم‌زمان با دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع) در سال۱۳۹۶  در برنامه راه‌نشان شبکه قرآن و معارف سیما برای نخستین بار اجرا شد که نماهنگ آن به […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو،، در آستانه میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) نماهنگ «بدر توس» توسط گروه هم‌آوایی بین‌المللی «الغدیر» تهران منتشر شد.
قطعه بدر توس هم‌زمان با دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع) در سال۱۳۹۶  در برنامه راه‌نشان شبکه قرآن و معارف سیما برای نخستین بار اجرا شد که نماهنگ آن به کارگردانی امین فکری در دهه کرامت امسال منتشر شد.

 

 

هادی نصیری سرپرست گروه هم‌آوایی بین‌المللی «الغدیر» درباره این اثر تصویری توضیح داد: گروه «الغدیر» طی سال‌های اخیر نهایت تلاش خود را انجام داده تا در مناسبت‌های مختلف مذهبی و اجتماعی آثار متفاوتی را تولید کند. ازاین‌رو قرار گرفتن در شرایط کرونایی بهانه‌ای شد تا با عمده تمرکزمان روی تولید و ضبط آثار تصویری باشد.

وی افزود: یکی از تازه‌ترین فعالیت‌های ما در راستای تولید آثار تصویری، ضبط یک نماهنگ با عنوان «بدر توس» است.  چندی پیش به سفارش معاونت ارتباطات آستان قدس رضوی در صحن و سرای بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) ضبط گردید. این نماهنگ اکنون در آستانه میلاد امام هشتم در دسترس مخاطبان قرارگرفته است. این در حالی است که گروه پیش‌ازاین نیز دو اثر با نام‌های «صلوات خاصه امام رضا»  و «به حرم دل بستم»  تولید کرد که خوشبختانه این دو اثر نیز با استقبال روبه‌رو شد.

نصیری در معرفی عوامل اجرایی نمهاهنگ بدر توس گفت: در این نماهنگ احسان جاودان شاعر بوده است. مسعود بقایی تنظیم‌کنندگی را به عهده دارد. محمد امین فکری کارگردانی و تدوین و حسن صفری صدابرداری و میکس را انجام داده است. این نماهنگ با همکاری صمیمانه معاونت ارتباطات و رسانه حرم مطهر رضوی پیش روی مخاطبان قرارگرفته است. البته گروه چندی پیش نماهنگ «دختر آسمونی» را نیز به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) منتشر کرده بود.

گروه هم‌آوایی بین‌المللی «الغدیر» تهران از گروه‌های همخوانی ممتاز در حوزه تولید آثار موسیقایی ملی و مذهبی است. این گروه تاکنون بیش از ۵۰ قطعه تولید و منتشر کرده است. این مجموعه باهدف ترویج فرهنگ آیینی و ملی تولیدات خود را در فضای مجازی به‌طور کامل منتشر می کند.

انتهای پیام/

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=16101

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.