تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
10

پویش «همصدای آسمان» در نیمه دوم ماه رمضان

  • کد خبر : 13357
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
پویش «همصدای آسمان» در نیمه دوم ماه رمضان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، مرکز موسیقی ماوا با توجه به استقبال مخاطبان پویش سال گذشته «همصدای آسمان»، امسال قصد دارد تا در نیمه دوم ماه رمضان این پویش را با محوریت دعای جوشن کبیر برگزار کند. مرکز موسیقایی ماوا در نظر دارد پویش همصدای آسمان را برای گروه سنی نوجوانان و جوانان راه‌اندازی کند. […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، مرکز موسیقی ماوا با توجه به استقبال مخاطبان پویش سال گذشته «همصدای آسمان»، امسال قصد دارد تا در نیمه دوم ماه رمضان این پویش را با محوریت دعای جوشن کبیر برگزار کند. مرکز موسیقایی ماوا در نظر دارد پویش همصدای آسمان را برای گروه سنی نوجوانان و جوانان راه‌اندازی کند.

از نوجوانان و جوانان دعوت می‌کند با قرآئت فرازی از جوشن کبیر، ویدئو خود را به آدرس (Hamseday_aseman@) ارسال کنند. پویش همصدای آسمان در نظر دارد تا علاوه بر پخش روزانه ویدئو‌های ارسالی مخاطبان از شبکه‌های تلویزیونی و فضای مجازی، تعداد ۲۰ جایزه ۵ میلیون ریالی به قید قرعه به شرکت کنندگان تقدیم کند.

خانواده‌ها فیلم فرزندان خود را می‌توانند از طریق فضای مجازی تلگرام، سروش و روبیکا به نشانی اکانت (@Hamseday_aseman) ارسال کنند و در صورت وجود هرگونه سؤال با شماره ۰۹۹۰۱۵۵۱۹۹۰ از طریق واتس آپ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/
ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=13357

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.