تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
9

در «سُرنا» بررسی رخدادهای جشنواره موسیقی فجر

  • کد خبر : 22378
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
در «سُرنا» بررسی رخدادهای جشنواره موسیقی فجر
از روابط عمومی شبکه چهار سیما، «سُرنا» برنامه موسیقایی شبکه چهار، یک‌شنبه اول اسفندماه به‌صورت ویژه به سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری شنو، از روابط عمومی شبکه چهار سیما، «سُرنا» برنامه موسیقایی شبکه چهار، یک‌شنبه اول اسفندماه به‌صورت ویژه به سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر می‌پردازد.

سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۰ بهمن‌ماه با اجراهای پاپ به‌صورت غیررسمی و از ۲۲ بهمن‌ماه به‌صورت رسمی در حوزه‌های متفاوت موسیقی آغاز می شود.  اختتامیه آن جمعه ۲۹ بهمن‌ماه در تالار وحدت برگزار شد.

مجله تخصصی «سُرنا» با اجرای رضا مهدوی امشب با حضور سه کارشناس به‌صورت ویژه به رخدادهای جشنواره امسال می‌پردازد.

مجتبی عسگری خواننده و مدرس موسیقی اصیل و سنتی، احسان ذبیحی‌فر آهنگساز و نوازنده و بردیا کیارس آهنگساز و رهبر ارکستر مهمانان امشب برنامه «سُرنا» هستند. که رضا مهدوی با آنها گفت‌وگو می‌کند.

برنامه «سُرنا» به تهیه‌کنندگی محمد علیبازی در گروه ادب و هنر تولید می‌شود و پرداختن به سواد موسیقایی‌، ‌معرفی تک‌آهنگ‌ها، چهره‌های نامدار و … از جمله بخش‌های این مجله موسیقایی است که در این هفته کاملا به جشنواره موسیقی فجر اختصاص دارد.

لازم به یادآوری است؛ «سُرنا» از شبکه چهار سیما یک‌شنبه شب‌ها ساعت ۲۳ پخش و دوشنبه‌ها ساعت ۱۵:۵۰ و چهارشنبه‌ها ساعت ۹:۲۵ بازپخش دارد.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=22378

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.